Bunu götürüp teslim etmeniz gerekmiyor mu resmi makamlara. Onlar bilgi verirler zaten size teslimden bir süre sonra.
Değerinin yüksek bir şey olacağını zannetmiyorum. Şayet yüksek olursa teslim edeceğim. Ama değersiz bir şey çıkarsa, hatıra olarak saklamayı düşünüyorum

O sebeple direk teslim etmeyeceğim. Ayrıca benim içinde eğlence ve araştırma kaynağı çıkmış olacak.
Malesef orada da yokmuş.