tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksız olan sizsiniz ,İnsanlara biraz hoşgörü ile yaklaşın
Ya bu 500. defa diyişim. Üste açıkladım. arkadaş çevrimiçiydi cevap vermiyordu. neyi anlamıyorsunuz?