beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kovid sebebiyle daha az personelle inceleme yapıldığı için böyle mesaj geliyor. Birkaç hafta sonra tekrar onaya gönderebilirsiniz.
Teşekkürler