cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anasayfaya girdiğimde ekran boş ama eror log yok kayıtlarda.
Hocan ilgili index sayfasına manuel bir şeyler yazın eğer ekran yine gelmiyorsa veritabanı bağlantısı yoktur