Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla ne bileyim aldık çöpe attık parayı çok berbat modem. Kesinlikle önermem bir dünya şikayet var ama baktığımda asus 1,5k modemin de bile şikayet var ne yapacağımı şaşırdım
Valla hocam karar senin ben gayet memnunum Keenetic den mesh sistemi harika