Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam oradaki yorumlara inanmayın çoğu kişi sırf garez olsun diye modemi kötülüyor



Hocam çekmese bile Wi-Fi mesh sistemi kurarsın merak etme yani ucuzundan bir Keenetic Router daha alıp birbirine bağlarsın çok güzel performans sunuyor ben kullanıyorum evimde çok memnunum hocam cihazlarım evin her yerinde full çekiyor

https://youtu.be/LESuWqNLCBs
Hocam valla ne bileyim aldık çöpe attık parayı çok berbat modem. Kesinlikle önermem bir dünya şikayet var ama baktığımda asus 1,5k modemin de bile şikayet var ne yapacağımı şaşırdım