Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çekim gücü çok berbat diyorlar 2 duvar öteye sinyal vermiyor diyor çoğu kullanıcı doğrumu bu bilgiler
2. Kattan aşağıya sorunsuz çekim var hocam en düşük modda , evin her yerinde çekiyor