Çok teşekkürler. İhtarname çekeceğim. Son bir sorum daha var. Şuan ifadeye çağırıldım bulunduğum il'e dosya aktarılacak. İfadeden sonra mı bu ihtarnameyi çekmeliyim ? İfadeden önce mi ? ya da savcılık dava açılmasına karar verdiğinde mi ?
Bunun için zaman kaybetmenize gerek yok. Dediğim gibi aklı başında bir avukatları varsa şikayetlerinden vazgeçerler. O yüzden bir an önce ihtarname gönderin ki karşı tarafın niyetini ve hangi yol izleyeceğini az çok kestirebilin. İhtarnameden sonra gidip ifadenizi verin. Bu arada size kamu kurumu haklarını ihlal ediyorsun gibi bir şey söylerlerse bu durumu reddedin. Tapu ve Kadastro kavramdır. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü kamu kurumudur. Domaininiz tapuvekadastrogenelmudurlugu.com olmadığına göre böyle bir suçlamada bulunulamaz.