onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi ki açabilirsiniz. Hatta bu durumu önceden haber vermeniz karşı tarafın ciddiyetinizi anlaması açısından ve sonraki dava sürecindeki kanaat açısından önemlidir. Bu yüzden noter kanalı ile ihtarname gönderin. Bu süreç içinde tüm yaşadıklarınıza ait dava açabilirsiniz. Zaman kaybından kaynaklı iş yapamama ve gelir kaybından tutun süreçte uğradığınız manevi zarara kadar.
Çok teşekkürler. İhtarname çekeceğim. Son bir sorum daha var. Şuan ifadeye çağırıldım bulunduğum il'e dosya aktarılacak. İfadeden sonra mı bu ihtarnameyi çekmeliyim ? İfadeden önce mi ? ya da savcılık dava açılmasına karar verdiğinde mi ?