Arcenia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direk marka ihlalinden suç duyurusu. İstanbul da emniyet müdürlüğünden aradılar ifade için. Yazdıklarınızı okudum, çok doğru diyorsunuz. Anlamsız bir sürece girdiler gibi. Noterden ihtarname çekmediğim taktirde ifade vb. durumlar için çağırılmam gibi zararlar göreceğim. Davayı kaybettiklerinde bu yüzden karşı tarafa dava açabilir miyim ?
Tabi ki açabilirsiniz. Hatta bu durumu önceden haber vermeniz karşı tarafın ciddiyetinizi anlaması açısından ve sonraki dava sürecindeki kanaat açısından önemlidir. Bu yüzden noter kanalı ile ihtarname gönderin. Bu süreç içinde tüm yaşadıklarınıza ait dava açabilirsiniz. Zaman kaybından kaynaklı iş yapamama ve gelir kaybından tutun süreçte uğradığınız manevi zarara kadar.