Herkese merhabalar ben Tuğba,
Bilgisayar programcılığı mezunuyum java ile ilgileniyorum ve kendimi bu alanda geliştirmek istiyorum. Sizlere birkaç sorum olacak: temel ve ileri seviye java (Spring, Springboot, maven, hibernate, mvc) bilgilerine sahibim fakat bir proje yapmak konusunda sürekli tıkanıyorum nereden ve nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum. Nelerin ne kadar kazandırdığını ve en çok nelere ihtiyaç duyulduğunu bilmiyorum. Sektörde yeniyim ve girişimcilik konusunda çekiniyorum bu yüzden özgüvenimi artıracak bir proje yapmak istiyorum. Kısacası sizden bilgilerinizi, tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşmanızı istiyorum. Pek yazılımcı tanıdığım olmadığından iş hayatının nasıl olduğundan bahsederseniz ve öğrenmem konusunda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.