Merhaba
Annem için Kosgebin girişimcilik belgesini aldık. Evin alt katında bir odasında yufka, erişte, makarna ve benzeri ürünler üreterek satmak istiyoruz. Aklımızda o var ama başka öneri ve fikirlere de açığız.
Sizce bu işte para var mı?
Daha önce tecrübesi olan arkadaşlardan yorum bekliyorum.
Saygılarımla
Satış yapabilmek için en azından atölye istiyorlar hocam evlere onay vermiyorlar. 1 mutfak + 1 giyinme odası olması şartı var.