Merhaba
Annem için Kosgebin girişimcilik belgesini aldık. Evin alt katında bir odasında yufka, erişte, makarna ve benzeri ürünler üreterek satmak istiyoruz. Aklımızda o var ama başka öneri ve fikirlere de açığız.
Sizce bu işte para var mı?
Daha önce tecrübesi olan arkadaşlardan yorum bekliyorum.
Saygılarımla