Selamlar şuan oturduğumuz binayı dedem 99 depreminden önce yaptı son istanbul depreminden sonra çatlaklar oluştu.
binayı yıkıp yeniden yapma kararı aldık ve şahıs şirketim olduğu için benim üzerinden yapılacak bunun için müteahhitlik belgesi gerekli bunu nereden almam ücreti nedir ?lazım bilgi sahibi kişiler aydınlata bilirse sevinirim.