Kısa ve öz anlatırsam ;
Çekiliş ile bot takipçi benim gözümde aynı işlevde
Sebebi ise çekiliş için 2-3 hesapla katılan insanlar seni takip ediyor sen yüksek takipçim oldu diye sevinirken , kişiler çekiliş bittiğinde kendi orijinal hesabından unf yapıp diğer bot hesaplarına bir daha giriş yapmıyor
Bu sayede , ne anasayfasından gönderilerine etkileşim nede hikayene bakılıyor.
Basit ve öz
Kesinlikle bu söyleminize katılıyorum. Ben de çekilişle takipçi sağlıyorum başka bir freelancer platformunda, kendime de takipçi sağlıyorum ara ara ama etkileşim takipçiye göre çok düşük, dersin ki bunlar bot. reklam vermeye yöneldim.