Kısa ve öz anlatırsam ;
Çekiliş ile bot takipçi benim gözümde aynı işlevde
Sebebi ise çekiliş için 2-3 hesapla katılan insanlar seni takip ediyor sen yüksek takipçim oldu diye sevinirken , kişiler çekiliş bittiğinde kendi orijinal hesabından unf yapıp diğer bot hesaplarına bir daha giriş yapmıyor
Bu sayede , ne anasayfasından gönderilerine etkileşim nede hikayene bakılıyor.
Basit ve öz