orve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın neler buldum

Troll olduğunu tahmin etmiştim ama bunun trollüğü biraz daha farklı.Zannımca trollden de öte, bütün tuşlara basarak level atlamaya çalışan, ordan burdan duyduğu muhabbetlerle r10'da sohbet arayan bir arkadaş. Böyle olmasına bile saygım var, itiraz edemem. Kimse kimseye ambargo koyamaz. Ama mümkünü olmayan bir olayı yaşadım diye anlatarak karşındakileri aptal yerine koyabilmek, evet buna itirazım var.
Evet boşu boşuna milletin zamanını çalan bir trollmüş. Şimdi hatırladım bu açtığı konulara da yazmıştım. Amacı polemik yaratacak ve ilgi göreceği konular açmak. Engelli listesine atın bu arkadaşı kendi kendine yazsın oynasın forumda.