yaw içtiğinden bizede içir
millet çatır çutur daire alıyor
arabalara biniyor
sen bisikletle gezmeye devam et
Benim varlıkla ya da başkasının varlığıyla ilgili derdim yok yiğido, saydığın imrendiğim arkadaşından daha fazla varlıklıyım, hem de borçsuz ve kredisiz. Sen yanlış anladın. Ki bunu da garipsemiyorum. Bunu yanlış anlamayacak bir insan, yukarıdaki yorumlara cevap vermek yerine "ne biliyim işte" falan gibi cevaplar yazan bir insan; böyle bir yalanı, amaçsız bir şekilde söylemezdi.