ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adıma şuan birşey yok 18 yaşındayım fakat adıma traktör almak istiyor babam almıştık önceden adımıza almadık adıma alıp satışını yapsam
Üniversitede burs başvurusunda sıkıntı çıkar mı?

hocam konu dışı kusuruma bakmayın fakat neden 18 yaşında birisinin üzerinden traktör alınmaya kalkılır onu anlamadım. Vergi mi az veriliyor ? ötv kdv mi az o yüzden mi?

bunun dışında; hiç bir şey olmaz. Rahat rahat alırsınız ama kredi çıkma imkanı daha yüksek. Kaldığım kyk yurdunda bmw ile gelen çocuklar vardı çokta şey yapmamak lazım