residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Format sonrası WiFi yi kapatın modemi kapatın...
Ekranı 1366 takıp dememek lazım olabilir mi.. olabilir..

.bin dosyasını atmak farklı
Çok teşekkür ederim hocam Allah razı olsun