1 Saat öncede babamı aradılar +371 açtım aynı mevzu uluslar arası ticaret v.s % 25 30 ek gelir. Dedim nerden arıyorsunuz Londra dedi. Baktım kod letonya anlatın dedim anlattı anlattı. Ben zaten yurt dışı calısıyorum mail adresinizi verin dedi. 1 dk dedi o sırada çat kapattım telefonu yüzüne! 100$ mı ne bi ücretleri varmış danışman veriyorlarmış vsvs. Umarım bu y.dışı konuşma faturaya yansımaz?