Hocam telefonunuz profilde yazıyor. İban kısmında isim var.
Yeni açtığımız borsa şirketinden size yazıyorum kayıt oluşturmuşsunuz efendim

İsminizi ve numaranızı biliyoruz siz açmadıysanız nerden biliyoruz?
İşte hocam bir kendilerinin kafası var sanıyorlar.. Kendi adıma benim adımı sanımı vs bulmak hiç zor birşey değil nick bile kullanmıyorum.. Ama söz konusu girişimin mimarı buradan bile olabilir çünkü telefonu googleladım bir sonuç çıkmadı sanırım yeni başlamışlar tokatlama çalışmalarına..