merhaba bende bişey sormak istiyorum annem cumartesi gece şehir dışından gelicek otogara almaya gidicem bir sıkıntı olur mu acaba ?
hocam izin için ALO 199'u arayın hemen başvuru yapın illede belge diyolar
E devlet üzerinden kaymakamlıga izin belgesi için başvurun bir günde en fazla onaylanır
yok valla onaylamadılar benim işi alanya'dayken izin çıkartmaya calısıcam bide ordan buraya