Ürün gayet düzgün bir şekilde çalışıyor fakat artık işimi görmediği için satmak istiyorum. Ürünün şarjı gayet güzel gitmektedir şarj sıkıntısı yaratmaz. Klavyesinde '?' Tuşu çıkmıştır fakat yanında verilecektir kolayca takılabilir. Eski modeldir parça niyetine veya verilerinizi kaydetmek amacıyla kullanabilirsiniz. Lütfen kötü yorumlardan kaçınınız. Takas sadece üste para verebileceğim MacBook'lar ile olur İntel işlemcili 3gb RAM Mac OS lion 10.7.5 Pazarlık sünnettir pazarlık payı vardır.

fiyat 1300 diyorum fakat belirttiğim gibi pazarlık payı vardır.