Konuya yapılan cevapları okuyorum da nasıl sahte dilekçe yapılacak ? Dilekçenin anlamı "Bir isteği, bir şikâyeti duyurmak veya herhangi bir konuda bilgi vermek için resmî veya özel kurum ve kuruluşlara, gerçek ve tüzel kişilere yazılan imzalı başvuru yazısıdır. " Dilekçenin sahtesi mi olur ?