Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehir dışına çıkmam lazım olmuyor mu şimdi? Otobüsle gidip şahsi arabayla dönmek istesem gidemiyor muyum?

Her 3 ayda bir aynı senaryoyu tekrarlıyorlar.Kafayı sıyırcam
Şehirlerarası şuan bir kısıtlama görünmüyor gibi. Dün istanbulda başvuru yaptım hala onaylanmadı küçük iller hemen onaylıyor. Ne b*ka yarıyor burdak kaymakamlıklar acaba sinirleniyorum