deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda böyle bir şey kodlama vardı, hazır okullar uzaktan eğitimken bende başlayayım teşekkür ederim hatırtlattığınız için
bende blogger a göre kodlamayı düşündüm bi an