Verimerkezi sahiplerininde bu konunun altına yorum yapmasını bekliyorsunuz sanırım

bence buraya konu açmak yerine direk verimerkezleri ile iletişime geçerseniz daha sağlıklı olur.
(Abe benim veri merkezi işi yapan tanıdığım var ordan ayarlarık sana) şeklinde bahsediyorum.
Kendi as numarası ve bgp ile, kendi network yönetimine sahip kişiler demek istedim.