Merhaba,
Yeni bir veri merkezi arayışı içerisindeyim. İzmir dışında her türlü önerilerinize tekliflerinize açığım. Ücretlendirme konusunda bilgilendirme yapılırsa sevinirim. Y.d koruması önem arz etmektedir.
(Aracılar ile çalışmıyoruz. muhatabımız veri merkezidir)
Verimerkezi sahiplerininde bu konunun altına yorum yapmasını bekliyorsunuz sanırım

bence buraya konu açmak yerine direk verimerkezleri ile iletişime geçerseniz daha sağlıklı olur.