Merhabalar,

Bu Papara Card ne kadar sürede geliyor? 24.10 tarihinde istedim. 27.10 tarihinde kuryeye teslim edildi maili geldi o zamandan beridir tık yok. Ortalama teslimat süresi 11.11 tarihine gösteriliyordu. Bekliyim dedim bekledim hala yok. Bu süreçte paparaya twitterda yorum yapmıştım kartım gelmiyor diye dm ile iletişime geçtiler aciliyeti iletildi falan dediler. 4-5 gün sonra tekrar yazdım ilettiğinize emin misiniz falan diye, tekrardan ilettik dediler. Onun da üstünden 1 hafta geçti. Bu kart yüzünden ilk başlarda kaç gün evden çıkmadım gelir de bulamazlar beni diye. Herkeste mi böyle geç teslim edildi