Hocam elimde xiaomi redmi note 7 64GB var kendi kullandığım kutusu falan herşeyi tam aktif kullanıyorum 10 ay garantisi ve 10 ayda ayrıca sigortası var kırılmaya falan karşı 1650 ye koydum letgoya ama dilerseniz size 1550ye bırakayım ürün temiz yalan yok ekranda 2 tane kılcal çizik var başka hiç bir yerinde ne çizik var ne başka bişi . Dediğim gibi "KILCAL" çizik Dilersen arayabilirsin 05059280907(Kartaldaymışsın ben bostancıdayım ama kutusu falan okmeydanında öğrenci evinde dilersen kargolatırım kutusunu sana telefonu bu gece bile getirebilirim.) Note 9Pro alcam bende