Şehir dışına çıkmam lazım olmuyor mu şimdi? Otobüsle gidip şahsi arabayla dönmek istesem gidemiyor muyum?

Her 3 ayda bir aynı senaryoyu tekrarlıyorlar.Kafayı sıyırcam