turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gepir.org.tr den sorguladım Apple, Inc. olarak gözüküyor n11 den aldım orijinal diye .d galiba çakma kamera kısmı biraz aşağıda kalıyor
Dostum orjinal malın seri numarasını kopyalıyorlar, yani 100 tane kılıf almış olsaydın hepsinde de aynı seri no basıyor. Zaten altı üstü kılıf, önemsiz.