Yorum yapanların çoğu ezbere konuşuyor. Dolar veya altın almak gibi birşey sanıyorlar. 1 ay önce aldığım btc şu an bile 15k kar yapmış durumda ayrıca doların düşmüş hali ile böyle. Dolar arttığında karın dahada artıyor. BTC'nin en üst seviyesi diye bir şey yok her yer alım yeridir. İnsanlar bu seviyelerden milyon dolarlar yatırıyorlar elbette düşecektir ama btcde her düşüş daha güçlü bir yükseliş demektir.