Hocam dikkat edin ülkede kadın cinayetleri falan hat safha ayrıca tecavüze uğrama riski çabası. Ve kimse takmıyor artık o kadar sıradanlaştı ki haber duyunca He yine mi kadın öldürüldü deyip geçiyor oldular. Bu riski almaya değer mi? Aç ölün daha iyi
Hocam maxigeyik zaten az gülelim die açmıştım 😕