Alabilirsiniz hocam sorun olmaz
Alabilirsiniz lakin hemen evlendiniz diye alamazsınız. Almanya zaten istisnai şartlar dışında çifte vatandaşlık uygulaması bulunmamakta. Almaya hak kazanırsanız TR vatandaşlığından çıkmanız gerekir. Eşiniz aylık netto 1270 euro geliri varsa ikinize yetecek miktarda kira veya sahipliği oldığu evi olması gerekiyor. Öte yandan en az a1 seviyesi almancanız olması gerekiyor. Ve evliliğinizin sahte olmadıklarına inanması gerekiyor. Bu şartlarla önce oturma izni alırsınız daha sonra 8 yıl ve belirli süresini çalışarak geçirmeniz gerekiyor.