İyileştirmemi... pandemide telekominikasyon %30 büyüdü. Yatırım adıba hiçbirşey yok. Rezaletten başka. 2020 evde internet gidebiliyo. Fiber hemde noktadan noktaya fiber!
evet işte belkide %40 lık bi artış oldu internet kullanımı konusunda, alt yapıyıda düzelteceklerdir diye umuyorum yoksa kimse kullanamayacak yakında.