Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankara da bi yavaşlık oldu konunun açıldığı vakitlerde ama şuan iyi gibi, umarım alt yapı iyileştirmelerinden kaynaklanan sorunlardır...
İyileştirmemi... pandemide telekominikasyon %30 büyüdü. Yatırım adıba hiçbirşey yok. Rezaletten başka. 2020 evde internet gidebiliyo. Fiber hemde noktadan noktaya fiber!