Hastane önünde bilet parası olmadığını iddia edenler - kayseri
Çakmağı bıçağı 20-30 tl ye satıp ismini ücretsiz yazıyım mı abi dedikten sonra 100 tl isteyen adam gibi adamlar battalaltına selam olsun :P
Sokak kumarı kayseride yok ama devletin mPiyangosu sağolsun