Merhaba konu hakkında net bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim.
İYS 1 aralık da başlıyor, biz ticari elektronik ileti göndermiyoruz. Sadece müşteri siteden alışveriş yaparsa sipariş onaylandı ve kargosu çıkınca da kargo takip numarası gidiyor sms ile. Bunun dışında pazarlama tanıtım reklam kampanya hediye vs ne sms ne de e-mail göndermiyoruz. Bu durumda bizim de kayıt olmamız gerekiyor mu İYS ye.