Puanı düşük olduğu için n11 mağazası açılmıyor.
Öncelikli soru sorun gönderim yapıyor mu diye.
Muhtemelen mağazayı açıp ilgilenmemişler.
siparişleri göndermemişler. puanları onun için düşük.
Ekim ayında bir satıştan yorum almışlar, mobilden görüntüledim. Bakacağız artık.