Puanı düşük olduğu için n11 mağazası açılmıyor.
Öncelikli soru sorun gönderim yapıyor mu diye.
Muhtemelen mağazayı açıp ilgilenmemişler.
siparişleri göndermemişler. puanları onun için düşük.