Önceden 11-12k civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ama zam dediğiniz şey zaten o cihazlar Intel işlemcili idi. Bunlar ise Apple'ın yeni tanıttığı kendisine ait M1 çipli cihazlar. Yani zam değil de ürün değiştiği için fiyat yükselmiş oldu kısacası.

Zaten tanıtımı daha 7-8 gün önce yapılmış yeni nesil bir cihaz için fiyatın aynı kalmasını beklemek hata olur.

https://inceleme.co/apple-m1-cipli-m...an-daha-guclu/