Merhaba,
Piyasada freelance olarak yaptığım ve parasını alamadığım işlerin toplamı 30-40 bin TL yi geçmiştir.
Benim tavsiyem allaha emanet et, kendi pisliğini kendisi bulsun. Sakın ola kinlenip de işleri batırma, sen de hatalı olursun.
Bırak hakkına girsin, bu senin işine gelir. Bu dünyada sakınılan 3 kuruş oranın milyonları demek.
Adam çalıp çırpmıyor hakkını istiyor. Bu dünyadaki helal kazanç cebine girmese girmesede helal yediği için zaten gereken sevabı alıyor. Bu taraftada hakkını araması gayet doğal. Fakat doğru yolla yapılmasında fayda var. Nitekim suçsuzu suçlu hale getirebiliyor bu tip müşteriler.