Merhaba, sosyal medya için hizmet verdiğim bir müşterim var. R10'dan değil. Bu müşterimden alacağım bir miktar para var. Fakat freelance çalıştığımdan dolayı talep edemeyeceğimi düşünüyor olmalı ki; mesajlarıma dönüş yapmıyor. İnsanlık hali iş olmaz sıkışmıştır diyorum fakat story'ler maşallah yani...

Bu konuda neler yapabilirim? Nasıl ödemeyi alabilirim? Hesabı ben oluşturdum. Kodla falan alırım ama böyle olsun istemiyorum ve daha önce de hiç böyle bir duruma gelmedim. Düzgün bir şekilde tavsiye verebilecek var mı? Şimdiden teşekkür ederim.