Yatırım tavsiyesi değil diyeceklerim ama ben kendi mevduatımı bir kısmı altın bir kısmını ethereum ve türevlerinden oluşturuyorum. Aralıkta ethereum 2.0 gelecek bunu birçok kişi yükselişini hızlandıracak en büyük unsur olarak görüyor, şahsen ben de Aralık'ta büyük artış olacağına inanıyorum. Teknik aşamaları ve süreçleri takip etmek lazım tabii. Zararım da.olmadi bunca zamandır çeşitli şeyler denedim. Eğer doğru zamanda dogru detayları biliyorsanız ve soğuk kanlı iseniz ki en büyük etken bu bazen bilgi bile önemsiz eğer soğuk kanlı değilseniz zarar etmezseniz diye düşünüyorum.