GOcreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinde düşüncenizi bilmek isteriz hocam
Ben vadesiz hesapta biriktirme taraftarıyım. Öyle yapıyorum. Etrafımda acemisinden uzmanına ne kadar kişi kripto paraya girdiyse hepsi zarar etti. Hisse senedine giren 10 kişiden 9 u zarar etti. Var olan paranızdan olmanızı istemem. 6 haneli yüksek meblağlar için katılım bankasını tercih ederim. Ancak 1-20 bin civarı için vadesizde dursa da olur. Yatırım yapıp her dakika o kripto para biriminin değerini kontrol esip psikolojinizi bozacağınız sürede çeşitli işler yaparak para kazanıp üzerine siz para ekleyebilirsiniz. En son bir yakınım girdiği kripto para değerini kontrol etmekten sabahlara kadar uyuyamıyordu. Uykuları bölünüyordu. Kabus gibi uykudan uyanıp kontrol ediyordu. Allah beterinden korusun. Kafa rahat olsun.