reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen marka ve jacka sorabilirsin
Hocam Twitter'da işler artık çok sıkı hesabı hemen askıya alıyorlar bnm 10-20 tane hesabım vardı hepsini birden askıya aldılar GT ile takipçi kasmak bile çok zor 30kisiyi takip ediyosun instagram gibi değil hemen engel yiyorsun piyasası o yüzden 2-3kat daha değerli