emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır madem satıyorsun, 3000 Dolar ne vizyonsuz
Hocam 3500'e en kötü giderdi

profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dalga geçilecek gülünecek bir durum değil bence, 17 yaşında böyle şeyleri idrak edememesi gayet doğal. Sonucu kötü olmuş maalesef..
Hocam bence çevre ile alakalı idrak etmek derken 17 yaşında insanlar beler başarıyor kendini geliştirmek , okumak , öğrenmek ile alakalı
sen kapalı kutuda yaşarsan , beyninin kulanmazsan olacağı bu
Telefon almak için satıyorsa bu teknolojiden anlıyor demektir yani herşeyi okuyup değerlendirebilir.
Bence hakettiği olmuş hocam


ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ucuza gitmiş bide böbrek yazık olmuş
Hocam çin piyaası böyle heralde