Merhaba, yeni bir fiziksel sunucu satın alacağız, sunucumuzu barındırtacak bir veri merkezi arıyoruz.
Biz 1 firma sahibi, 2 yönetici olarak (Firma sahibi İstanbul, 2 yönetici olarak Bursa'dayız)
Bir sorun olduğunda makinaya erişmemiz gerekir mi?
Ya da hangi veri merkezi kaliteli hizmet sunuyor.
Satın alacağımız makina hazır fakat veri merkezi konusunda kararsızız. (Dell PowerEdge R720)
Deneyimleri olan kişiler bilgilendirirse seviniriz, teşekkürler.
Birisi Denizli (Netinternet) önerdi, siz önerir misiniz?
eniyisunucum.com
Kesinlikle sunucuya ihtiyacınız olduğu zaman erişiminiz olmalı fakat 2u bir sunucuyu verimerkezine gidip direkt teslim ederseniz yüksek meblalar çıkabilir o yüzden aracı firmalarla çalışmalısınız fakat bu da kabine erişiminizi engelleyebilir, istediğiniz zaman gir çık yapamayabilirsiniz.